body step

Idag har inget gått som jag velat eller hoppats, det har absolut inte varit min dag helt enkelt. Allt beror kanske på matteprovet vi hade, det var i alla fall då min dag började gå dåligt! Så fort jag läste igenom B- delen (den svårare delen) så insåg jag att jag inte skulle klara en endaste uppgift utan att "chansa" eller försöka mig fram till rätt svar. Och vi som hade lovat vår mattelärare (som en tid framöver ska vara hemma) att fixa det här provet! Vi får se hur det går med det...

Efter skolan gick jag och Marina och satte oss och tog det lungt i Karros lägenhet i väntan på att hon skulle sluta sin sånglektion så vi kunde möta Lina och gå och träna. Körde ett pass som heter "body step"  och fy tusna vad jobbigt det blev mot slutet. Skönt att sedan komma hem från kylan och ta ett varmt bad! Såg alldeles nyss på Sos familj med Elias, och nu ska jag faktist gå och lägga mig tror jag. Riktigt trött nu, har varit det hela dagen. Så ja, får bli en bättre uppdatering imorgon! :)

VICTOR CLAUDIUS, JAG ÄLSKAR DIG


(jag har inte tagit den här bilden, hämtad från en vanlig exempelbild på datorn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: