choklad

Tror att jag just precis åt den godaste yougurten någonsin!
Vanilj yougurt med små chokladbitar i. Ni kan anteckna om ni vill!

 

Söndag idag, gick upp tidigt som vanligt och kollade på film. Även hunnit läsa lite Tristan och Isolde, och nu kan jag nog hålla med vissa om att den är lite bra faktist, men endast lite. Innan tyckte jag absolut inte det. Dock är det lite jobbig att läsa på ett så gammeldagsspråk, jobbiga meningar så som, I icken haven sett mig?

Ska alldeles strax klippa mig, vilket alltid gör mig lika nervös. men ska inte bli någon förändring eller så, utan ska bara klippa ca en decimeter. Skönt ska det bli i alla fall så jag slipper tappa 10 kg hår om dagen som alltid är ett bevis på att jag verkligen behöver klippa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: