Expresso House

Som paus i mitt uppsats skrivade tänkte jag ta och skriva ett litet inlägg här. Skola som vanligt idag, och efter skolan satte ja goch Amanda oss på Expresso House och pratade och åt i flera timmar. Märktes att vi inte hade setts på ett bra tag. Tråkigt nog är det mycket som ligger över en nu, som man bara känner sig tvingad till att göra. Men skönt att träffa dig i alla fall <3. Blev ingen vidare uppdatering igår heller tråkigt nog, men fick umgås med min victor <3 och dessutom plugga.. och kolla på ugly betty & despret! wie. Det är bra. Har en jobbig känsla av att det är torsdag idag, och ja gblir lika besviken varje gång jag kommer på att det bara är onsdag. För vem vill inte ha helg, helst nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: