film

Blev inte alls som tänkt att ha någon fotodag idag. Imorse åkte jag istället dirket från Victor till gymmet och fick även med min Karolina påvägen! Träffade även Lina och Lina där och bestämde oss sedan efter ett långt träningspass att gå och sätta oss och äta och plugga någonstans. Hungriga som tusan blev det som vanlig steaves i brist på att verkligen hitta något annat som gick snabbt! Mysigt att äntligen få träffa dessa underbara flickor. Jag saknar er varje dag.

Simone och Amanda kommer hit vilken minut som helst och gör mig sällskap i mitt ensama hus, gillar inte att vara hemma själv har jag kommit på. Men har i alla fall tänt alla lampor i huset nu, så känns i alla fall som att fler är hemma. Vi ska nog ta det lungt och se om jag hittar någon bra film som vi kan se på. Någon som genast kom att tänka på någon bra film som den vill dela med sig av?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: