gospel

Oh, it´s friday!





Så otroligt skönt med Fredag idag, ännu en vecka mindre kvar till jullovet, och en vecka mindre med prov.
Jag skulle hemskt gärna vilja spola fram tiden till några dagar innan jul. Mina kommande veckor är inte
alls roliga faktist. Och jag tror inte heller ni vill veta hur dom ser ut, så skriver inte det här.

Philip och Maria kommer hit ikväll, inte förens halv elva, så innan det ska jag åka till Marina för att se på
idol, där gospel tema väntar för idolerna.

Imorgon hoppas jag såklart på att få träffa min Amanda som jag längtar väldigt mycket efter. Det är även
dags för RP - p.91 att spela pojk sm steg 3 imorgon, hemma i sporthallen! Så där kommer jag befinna
mig och kolla på min Victor som ska spela.


Kommentarer
Postat av: Hanna

lovisa, vad har du för systemkamera? ;D verkar ju as bra! :) <3

2008-11-29 @ 13:57:03
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Nikon D60! Bra för nybörjare, men ändå tillräckligt bra & avancerad! <3

2008-11-29 @ 15:18:22
URL: http://lovisabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: