I miss my darling

Hemma från Bond nu, visst var den bra. Men det var inte så mycket som sades i filmen precis, mer än 90% av filmen bestod av slag och bråk och sånt där "action" som jag egentligen inte gillar i filmer. Men mysigt att göra någonting tillsammans med dom <3 Imorgon är det måndag, och Philip återvänder tråkigt nog tillbaka Norge igen. Har varit underbart att ha dig hemma, och du gör mig alltid lika glad, älskade bror. Måndag betyder även skola för oss andra, vilket jag bara önskar vore så innerligt osant. Men lite uppladdad är man väl efter lovet såhär, men det behöver inte betyda att man orkar plugga va?

Nu ska jag försöka bli lite trött, tvn brukar vanligtvis vara mitt sömnmedel, men ikväll kanske det är så att jag måste läsa ur min engelska bok för att jag ska slippa ligga efter dom andra tjejerna. Sedan blir det sängen för min del, satsar på att det blir rätt skapligt så jag orkar ta mig upp imorgon bitti, hoppas jag ni också gör! Godnatt <3 

 

Kommentarer
Postat av: Bella

jätte fin blogg du har! :)

2008-11-02 @ 22:26:36
URL: http://bellablogg.se
Postat av: natalie.

det är en låt som heter "Sen en tid tillbaka" och hon som sjunger heter Melissa Horn :) lyssna på den, den är hur fin som helst.

2008-11-03 @ 17:27:16
URL: http://mjooho.blogg.se/natalies
Postat av: Bella

Tack vad kul! Jag läser redan din. Den är riktigt bra :) händer idag då? :D

2008-11-03 @ 18:20:25
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: