kärlek

Ser ut att bli en mysig kväll när Isabelle och Marina kommer hit och ska se idol med mig, och ännu mysigare när temat på idol ikväll är kärlek, och när dessutom jag känner igen de flesta av låtarna. Och såhär kommer kvällens låtar se ut.

Robin Bengtsson
Låt 1: Let Me Entertain You-Robbie Williams
Låt 2: Fields of gold-Sting
Kevin Borg

Låt 1: If tomorrow never comes-Ronan Keating
Låt 2: In the shadows-The Rasmus
Anna BergendahlLåt 1: Simply the best-Tina Turner
Låt 2: Over the rainbow-Eva Cassidy

Johan Palm
Låt 1: I'll stand by you-The Pretenders
Låt 2: Friday I'm in love-The Cure

Alice Svensson
Låt 1: Because of you-Kelly Clarkson
Låt 2: Crazy in love-Beyoncé

Förövrigt blev det sent idag, kom hem för en timma sen eller så. Kunde tyvärr inte ta någon bild på min sminkning som Ashi gjorde på mig eftersom att jag valde att ta bort det innan jag åkte hem. Skulle kännas lite sådär att gå runt sådär på stan och sedan sätta sig på bussen med världens make-up. Och eftersom att det skulle bli en hemmakväll så kunde jag lika gärna ta bort det. Men det var kul. Nu kommer pappsi med pizza så ska försöka hinna äta lite snabbt innan flickorna kommer till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: