kvällspromenad

Idag har världens bästa mamma födelsedag. Och jag vill ge dig så mycket grattis som jag bara kan, jag vill krama om dig så mycket som jag bara kan. Jag är så glad att du alltid finns där vid min sida, vad det än är och när det än är. Du är en stor och betydelsefull del av mitt liv och utan dig vet jag inte hur jag skulle klara mig. Det du har gått igenom i din barndom skulle jag aldrig klara av. Jag är så glad att du alltid finns vid min sida, älskade, älskade mamma ♥

Sitter här och försöker rensa bort lite filmer och andra saker från datorn. Vet inte om det var välbehövligt, för plats finns det men nu ska jag minsan få ordning på allting. Och nya fräscha filmer ska ersätta de gamla. Samtidigt som jag håller på med det försöker jag skriva lite på min uppsats till mitt iv-val som jag vill se till att bli klar med. Vet inte om jag kommer så mycket frammåt, men det brukar ju vara starten som är svår faktist!

Senare ikväll ska jag och Lovisa Wåhlander ta oss en skön promenad. Vi har så tidigt som nu kommit på att vi bor så pass nära varandra att man kan göra sånt. Ska bli trevligt! Men först är det mat som gäller för min del. Vilket jag skötte riktigt dåligt igår, och de ledde till en fruktansvärt ond mage och illamående. Bland mina värsta fobier så jag hoppas bara det va de dåliga matvanorna igår som var grunden till det hela. Sitter här nu, skapligt rädd för att de ska bli som gårdagen. Men jag kan inte göra mer än att hoppas på det.



(samma bild som på headern)
"hit me with your best shot"

Kommentarer
Postat av: julia

ditt hår,<3333!

2008-11-05 @ 09:30:24
Postat av: Joeeee

den där låten är rätt skön om vi menar samma! :P

bra blogg! :D

2008-11-05 @ 20:38:12
Postat av: Anonym

älskar verkligen ditt hår! tror inte jag sett finare!

2008-11-10 @ 19:43:31
Postat av: Lovisa

tack så mycket, snäll du är! :)

2008-11-10 @ 22:34:09
URL: http://lovisabrandt.blogg.se/
Postat av: Nina

Vilken fruktansvärt fin bild hörru. Fast det kasnke är för att det är du på bilden ;)

2008-11-15 @ 16:23:21
URL: http://www.nogg.se/Ninki

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: