novemberljus

Här sitter jag med morgonrock och försöker skriva samtidigt som jag borstar tänderna. Ska alldeles strax sätta på en film som jag kan somna till. Ikväll skulle jag och julia ha gått novemberljus promenaden, och kollat på de fina belysningarna som lyser upp hela stan. Men det är fruktansvärt dimmigt ute så vi struntade i det och åkte istället hem till Simone och tittade på alla fina saker hon köpte i USA. Några började genast planera resa dit i framtiden! Min dag har inte beståt av så mycket mer än så, förrutom skolan då såklart. och dessutom har jag skrivit klart min uppsats till iv valet, känns skönt. Redan en sak mindre innan jul! jippe. På tal om jul började jag kolla igenom och lyssna på all julmusik jag hade på datorn sen förra året, och fy vilken känsla det är i den musiken. Man blir helt varm i kroppen och super glad, ett tips till dom som någon dag känner sig aningen deppig. Nej, klockan tickar, nu ska jag sova. Godnatt  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: