photoshop

Jag gillar verkligen inte inlägg jag skriver utan att tillägga någon bild. Vet inte varför men känns bara så fruktansvärt tråkigt att läsa för eran del. Känner tyvärr att det har blivit en hel del sånna inlägg under den senaste tiden på min blogg. illa illa jag ska förbättra mig för min egen skull eftersom att jag även får mer lust att skriva då. Får nog bli att ta en runda och fota lite imorgon. 

Förövrigt sitter jag och försöker förstå mig på nya photoshop jag fått, men vet inte om jag lyckas något vidare bra. Allt är skrivet på engelska och det är väl i och för sig både positivt och negativt för min del. Förstår inte orden till en början, men sen när jag väl förstår dom har jag ju utveklat mitt vokabulär endel i alla fall! Känner att jag börjar komma in i en väldigt slapp fas, kommit ur plugget och har svårt att börja med saker. Men jag hoppas att dessa studiedagar ger mig något i alla fall! Ikväll åker jag till min Victor och umgås med honom. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: