studiedagar

Kom alldeles nyss hem efter ett långt och skönt träningspass tillsammans med Emma och Karolina. Känns riktigt skönt att äntligen ha börjat nu igen, för om jag väl börjar med något så fortsätter jag och gör det flitigt, men däremot är jag rätt seg på att ta tag i saker och ting. Så tack för det tjejer!

Idag var det dags att byta iv val, och för min del blev det hantverksorientering. Vi ska få lära oss om olika färger som passar till olika människor (beroende på ansiktsform och ögonfärg), styling, hur man fixar naglar med snygga dekorationer och om toningar och frisyrer. Ska bli riktigt roligt. Dock vet jag inte riktigt hur det kommer att vara att pilla i någon annas hår/ nagar/ansikte och allt de där som man inte ens känner, kan bli en liten fobi där men det ska nog gå bra. Verkar roligt i alla fall. Slutade redan vid halv 12, så pappa och jag gick och åt lunch innan det för min del blev träning och för hans del möte.

2 studiedagar väntar nu, så idag är det fredag för oss,kanske som det är hela denna vecka! Så nu ska jag ta ett bad och fortsätta denna härliga dag med ett mycket glatthumör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: