tio timmar sömn

Nu är jag uppe efter en natt med 10 timmars sömn, känns bra eftersom att det inte är så himla ofta det händer. Det är i princip så att varje morgon jag vaknar, känns det som om jag precis har gått och lagt mig. Ligger fortfarande som jag la mig när jag somnade. Allt verkar gå så fort när jag sover, trots att jag oftast även kommer ihåg mina tusen drömmar. Men det måste väl betyda att jag inte vaknar någon gång under natten, och det är nog skönt.

En ny dag idag, och jag har en hel del plugg som ligger i mina händer eftersom att jag skippade allt igår. Mitt egna fel den här gången, men klockan är ju bara 11 så jag har mycket tid framför mig. Funderar även på att ta en sväng förbi farfar och farmor och umgås med dom lite, senare ikväll/eftermiddag. och om det inte börjar regna igen senare funderar jag även på att gå ut och fota lite. Var ett tag sen så skulle vara kul. Nu ska jag i alla fall upp och väcka min kära bror i hans sovande, för jag har varit tyst alldeles för länge nu :D. skriver sen!



i min vilja att vilja ha ett motiv i bilden skarp och allt runt omkring suddigt,
älskar sådana bilder. Man har bara ett alternativ att låta ögonen vila på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: