bussknapparna

Äntligen hemma efter en lång och seg dag i skolan, men med glada klasskamrater blir allt så mycket roligare.  På bussen hem fick jag ännu en bekräftelse på att stopknapparna är bland det vidrigaste som finns. En väldigt knasig människa satt och grovt petade i näsan och 10 sekunder senare trycker han på stopknappen. Visst var det skönt att jag slapp trycka, men nu kommer jag defenetift inte göra det i fortsättningen. Okej, han var inte normal, det såg väl jag också, men bara för de så ska ha inte ha rätt att göra bussen mer äcklig än vad den redan är. Tänk vad jag såg på dom 15minutrarna jag satt där, hur mycket äckligt sker inte på en hel dag på en buss? ae nu kom och gick mitt damp för idag. 

Sitter förtillfället och pratar med Julia som just påminnde mig om att tbs (thorén business school) har ledigt på fredagar och att hennes skolvecka nu var avklarad. Något avundsjuk. Har massor att plugga på idag, så bäst att jag sätter igång nu direkt. Och det är väl också det min kväll kommer att betå av antar jag, men lika bra de. Imorgon är det middag hos Sarah, och hon har nämnt "nobeltema". Hur ska man då se ut? 




Kommentarer
Postat av: Joeeee

2008-11-06 @ 17:51:58
Postat av: Joeeeeee

SA DU DAMP?! :O

2008-11-06 @ 17:52:20
Postat av: Lovisa

haha, ao tyvärr!

2008-11-06 @ 19:07:58
URL: http://lovisabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: