överraskad

Dagen har både blivit förstörd och räddats. Det innebär alltså att det här hänt både bra och dåliga saker under dagen för min del. Började med att jag fick tillbaka mitt matteprov, som jag i och för sig redan innan sa att det hade gått dåligt, och det gjorde det ju också! Känns inget vidare att få ett sånt betyg för första gången i mitt liv. Jag var besviken på mig själv.

Dagen fortsatte och vår sista lektion var idrott, några höll i en super lektion och det gjorde mig på lite bättre humör. Men när vi åter igen kommer in i omklädningsrummet upptäcker jag att jag har några missade samtal, från ett nummer som inte var svenskt. Kom på att det måste vara Philip! (han byter nummer allt för ofta så jag knappt hinner spara dom förens det är ett nytt som gäller + att nummer absolut inte är min starkaste sida). Han ringde igen, och gjorde mig glad genom att bestämma sig för att komma hem redan imorgon och stanna över helgen. Det kom verkligen som en överraskning, trodde inte jag skulle få se honom förens i jul. Han ska även ta med sig sin flickvän, som jag iinte har träffat än. Kommer bli kul, älskade, älskade bror!

nej nu har jag faktist inte tid att sitta här mer, måste plugga till mina 120 engelska glosor, och lära mig några spanska glosor + en text tills imorgon. Sen ska jag till Victor! Imorgon slutar jag 11.00, och blir skönt. Ska se till att träna då.

ps. om någon från min engelska grupp "dear nobody" läser det här så ska vi inte ha dom två sista papprena, alltså marinas och karolinas. Fick en lapp i klassfacket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: