kaffeshake



Sitter för tillfället och dricker en sånhär god Kaffeshake som jag alldeles nyss gjorde till mig och pappa, super gott verkligen! Jag tycker verkligen inte om kaffe egentligen, och skulle aldrig klara av att dricka rent starkt kaffe utan att göra någon konstig grimas efteråt. Så ett tips till andra som inte gillar kaffe:

3 dl kallt, starkt kaffe
Saft av 1 apelsin
Skal av 1/2 apelsin
1/2 krm malen nejlika
1/2 tsk malen kanel
2 1/2 dl kall mjölk
6 msk vaniljglass
1/2 dl socker

Och så är det bara att mixa ihop alla ingridienser!

Förlåt för en otroligt dålig uppdatering från min sida. Egentligen ska man inte behöva be om ursäkt för det, för det är ju ens egna blogg, men nu gör jag det ändå för det låter trevligt. Får skylla på att det var en stressig dag igår. Skulle bort till Sarah på middag vid 7, och alla skulle vara jätte fina för att det var nobel tema så det krävdes ju lite fix och jag slutade tyvärr inte iv- valet förens vid 4. Sedan skulle Michan och jag ses och försöka hitta någon present, men det gick ju snabbt och bra. Karro följde sedan med mig hem och lockade mitt hår, tack för det älskling. Till slut blev jag äntligen "klar", egentligen skulle jag aldrig anse att jag var klar, men igår fick sätta ett stopp och kom som vanligt försent. När den trevliga kvällen tog slut åkte jag till Victor, och sov sedan en skön natt tills jag vaknade klockan 9 imorse. 

Idag har jag även hunnit med en sväng på stan med pappa, och åkt förbi farfar och farmor en stund, t.o.m tagit en promenad med min bror och varit hos Lina och lämnat lite saker, och lagat mat. Och nu sitter jag här och ska titta igenom alla bilder sen igår och hoppas på att det blev några bra. Sedan lär det nog läggas upp några här i alla fall.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: