bilder från dansen

God "morgon" kära vänner.
Tänkte bara slänga upp några bilder från dansen i torsdags som jag inte hunnit göra än.
 Blev inte världens bästa bilder som jag redan sagt en gång, en del är lite för mörka eftersom
att min blixt inte riktigt ville, men en del är rätt grymma. Lika så var ju dom som dansade! absolut.
Jag hoppas det är okej för dom som är med på bilderna, annars får ni som ser säga till.
Nu ska jag in till stan en sväng, så får bli mer uppdatering när jag kommer hem <3

    
      

Kommentarer
Postat av: julia

va roligt med lite dansbilder :D::D!<3

2008-11-22 @ 21:44:01
Postat av: Victoria

Ja det går jätte bra! :)

2008-11-24 @ 18:07:04
URL: http://fromholtz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: