första advent

Godmorgon Scnuffies.

Första advent idag och endast 23 dagar kvar tilljulafton (nej, räknar inte med idag). Jag gillar advent, jag gillar julen, jag gillar snön (när det inte är för kallt) och jag älskar den otroligt mysiga stämningen.
Men från jul och stämning till något helt annat så sitter jag här och försöker få ihop det sista på min idrottsuppsats, samtidigt som jag kollar på reprisen från idol. Går sådär va? Nej men ska ta tag i det när jag har skrivit klart det här så jag får det gjort nån gång.

Som jag sa i inlägget innan så var jag och kollade på handboll igår, det blev en vinst och en förlust för Rp. Så det gäller att vinna båda matcherna idag för att gå vidare, och jag tror på dom. Efter blev det novemberljus med mina tjejer, måste faktiskt säga att dem har gjort linköping så himla mysigt med en massa ljus. Tycker dom borde ha så hela vintern, allt blir liksom inte lika läskigt längre på något vis. Senare mötte jag upp Victor och vi gick hem till honom och tog det lungt.

Idag ska jag ner och kolla på den sista matchen, 14.30. Och efter det blir de yoga med Lina och Lina, har aldrig provat det så får bli något nytt. Trots att min älskling tyckte att det lätt mycket larvigt ;).

Klockan 21.00 ikväll är det ännu en wallander film, som i alla fall jag och mamma defenetivt kommer att se.
och troligen åker väl Philip och Maria härifrån idag också.. inte lika kul, eftersom att vi inte hunnit umgås allt för mycket. ♥


Kommentarer
Postat av: lina

haha, kan verkligen tänka mig hur otroligt hånad du blev när du sa att du skulle på yoga ;)Men tycker han ska prova på det först innan ha uttalat sig, det är nämligen mkt bra för både kroppen och själen! :D

2008-11-30 @ 18:06:12
URL: http://linajosefinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: