maskerad

Godmorgon! Tog ett sovrekord idag med älskling till 11.30! wie. stolt. Känner mig hur utvilad som helst trots att det inte blev sömn förens vid 3. Igårkväll var det maskerad som gällde! Jag åkte till Natalie vid halv 7, där även Karolina och Julia var, vi lagade mat och hade det trevligt tillsammans innan vi tillsammans åkte till lokalen i berga! Kvällen blev rolig tillsammans med en massa folk. Har kvar alla min agrejer hos Natalie, så bilder kommer senare idag! Men i alla fall, tack för kvällen <3

Skönt att det äntligen är helg, tycker faktist att den här veckan har varit ovanligt seg. Alla andra veckor brukar gå så snabbt att man knappt hinner tänka. Nu ska jag ta mig ett varmt och skönt bad och sedan åtrerstår det att se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: