mattegeni

Här sitter jag med Elias och Jacob och bara skrattar åt en massa roliga youtube klipp ISTÄLLET för att plugga till matteprovet som gäller  i morgon för både Jacob och mig. Vi har inte haft något matteprov när det gäller matte B än, endast små läxförhör. Så vet inte hur det kommer gå. Just nu har jag ingen som helst ork till att plugga, men det är något jag måste göra sen ändå. I och försig stannade vi kvar ett tag efter skolan för att få lite extra hjälpa av vår Emma som verkar vara världens mattegeni! Dagen har även bestått av träning med Emma och Karro och jag har hunnit umgås med min underbara pojkvän!

Wallander - Luftslottet igår var riktigt bra samtidigt riktigt läskig. Jag är mer rädd för sådana filmer som beck, wallander och osyldigt dömd (såg de först förra veckan, riktigt bra!!) än för riktiga skräck filmer. Dom är mycket mer verkliga, och dessutom blir det aldrig som man (jag) tror och det är kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: