väst



Har suttit enda sedan klockan 5 och sytt på min väst som måste vara klar denna vecka eftersom att mitt iv val slutar och det är dags att byta till frisör nästa vecka. Så såhär långt har jag kommit nu, innan idag var allt bara utklippta tygbitar och fodret hade inte ens hunnit bli klippt i. Har under dagen (förrutom min städning) även hunnit med att skriva på min ekonomi uppsats och varit och ätit god mat och kladdkaka hos farfar och farmor, och fick även träffa min kära kusin där en stund.

Imorgon är det måndag, ännu en gång och det känns som det är en jobbig vecka som väntar. Alldeles för mycket plugg och det kommer leda till alldeles för lite fritid för min del. Men får se framåt mot de 2 studiedagarna vi har veckan efter.
Nu ska jag ta och fixa mitt ljud som verkar ha problem att fungera när det gäller att kolla film, himla tråkigt faktist. Sen kommer victor om en kvart, så jag säger godnatt och sov så gott så skriver jag imorgon igen!

Kommentarer
Postat av: bELLA

Jag bor i Falun. Händer idag då? :D ha en bra Måndag!

2008-11-10 @ 12:10:28
URL: http://bellablogg.se
Postat av: sanne

saknar dig!

2008-11-10 @ 19:50:09
Postat av: Lovisa

Jag kan lova att jag saknar dig också Sanne, minst lika mycket <3

2008-11-10 @ 21:49:29
URL: http://lovisabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: