match



                                        "I love you like the stars above, 

                                        I'll love you till I die"

Redan lördag idag, dagarna går så fruktansvärt snabbt och det är något som jag verkligen inte tycker om. Jag skulle mer än gärna vilja ha förmågan att ha makt över tiden. Att kunna få den att gå lite saktare ibland, eller bara få den att stanna upp för en sekund. Man hinner sällan med det man vill och önskar, men vi alla vet egentligen innerbörden av ordet prioritera, som sägs vara nyckeln till att hinna med saker. Men hur svårt är det inte att välja mellan saker och ting, att bestäma sig för att göra ditt eller datt. jo, rätt ord här är beslutångest! Hur många lider inte av det då?

Gårdagen blev ganska så slapp. Fick god mat och jag fick träffa mina underbara sysslingar och kusin! Satt och kollade på idol och bara myste. Om en timma ska jag iväg till sporthallen och kolla på handbollsmatch med min Amanda och innan dess ska jag fixa lite kort och försöka lägga in lite musik i min mobil. Om jag har tur hinner jag även läsa några sidor i "dear nobody" (annars lär jag få göra de imorgon).

Förövrigt börjar jag sakna Mia rätt mycket..


Kommentarer
Postat av: alexandra

grymt fin bild! :)

2008-11-01 @ 18:46:26
URL: http://alexandrabckstedt.blogg.se/
Postat av: julia

fina lovisa <3

2008-11-02 @ 20:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: