regn

Jag sitter här hemma med en gosig filt runt om mig och bara fryser och fryser konstant. Regnet öser ner lite mysigt sådär som de faktist har gjort alla dom senaste dagarna här i Linköping. Kan inte säga att det är mysigt att vara ute i regnet och känna hur det droppar ner i ansiktet och hur håret genast blir riktigt lockigt. Men att sitta inne och höra hur regnet piskar mot fönsterrutorna är inte helt fel. Och speciellt inte om man ska sova.

Har en riktigt skön vecka som väntar, och det känns mycket glädjande. Lediga både tisdag och onsdag, dessutom slutar vi redan vid 11-12 imorgon. Så ja, det kommer bli en toppen vecka. + att imorgon ska jag börja träna igen, och jag är otroligt pepp på att verkligen köra hårt. Knappt tränat sen innan sommarlovet, och det är ju ett bra tag sen, så nu tusan tar jag äntligen tag i det! Hey Nautilus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: