dans

Känns rent ut sagt förjävligt att komma hem såhär sent från skolan, och inte underlättar det när man har en massa saker att ta tag i. Men imorgon blir det värre, vårat iv ska hålla på ända till klockan 18.00 för att vi ska lägga fest make-up på varandra och det kommer tydligen ta ett tag. Men vi får ledigt nästa fredag så det är inte så illa som det låter faktist + att det är roligt. Skulle vara skillnad om det gällde matte, historia, spanska eller något annat mycket ansträngande.

Innan jag sätter igång och går igenom min spanska så ska jag fixa ipoden med lite ny musik, som troligen ger mig lite kraft när det behövs. Några låtar som jag tycker mycket om just nu är: 
 * Kleerup - Longing for lullabies
 * The killers - Human
 * The killers - Romeo and Juliet

Klockan 19:30 ikväll ska jag iväg till Nya Munken och kolla in min lilla Julia som ska dansa, ska bli lika spännande som alltid. Simone och jag ska försöka komma lite tidigare i hopp om att hitta några bra platser brukar vara rätt så mycket folk. 

Bilden kan uppfattas tråkig, och helt onödig. men jag tycker att det liknar
ett hjärta lite, just därav jag lägger ut den. Gillar den själv!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: