Romeo and Juliet

Valde att gå upp tidigt idag för att hoppas på att vara tillräcklig trött ikväll för att kunna lägga mig skapligt. Vet inte riktigt hur det kommer att gå men det är värt ett försök från mig. Brukar inte ha problem att somna alls, men man vänjer sig vid sina tider ganska fort om man säger så. Så just  nu sitter jag och lyssnar på den absolut bästa låten just nu; The Killers - Romeo and Juliet. Helt klart den låten som spelats på repeat flest gånger på min dator denna vecka. 

Igår kväll var vi hos Emil en sväng, Marina och jag var hurtiga och gick dit. Nöjda var vi allt. Och när jag kom hem därifrån väntade en otroligt uttråkad lillebror som hade varit hemma hela kvällen, så vi spelade lite spel innan vi båda somnade.

Jag funderar på att ta en sväng ut och fota lite medans frosten är kvar, om det inte är allt för kallt. Skulle nog kunna bli rätt så fina bilder. Dessutom krävs lite plugg av mig nu på förmiddagen för sedan ska jag iväg och gratta farfar som fyller år. Och sedan är det Bio som gäller för mig och mina bröder. Ska se nya bondfilmen, vet inte vad jag har för förväntningar på den, men jag hoppas att de´n är bra. Och idag är sista dagen jag kan umgås med Philip innan han åker tillbaka till Norge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: