wallander

"Tillhör du dem som gillar att toppa tillvaron, kan du kapa en till två timmar i slutet av sömnen och ersätta dem med en tupplur på tjugo minuter under dagen. Det ger i princip lika mycket."

Jag satt häromdagen och skrev på ett arbete till idrotten och när jag läste men meningen kände jag precis att det här är något som jag borde ta nytta av i mitt liv. Har jag aldrig vetat det innan. Genom det här skulle man faktist kunna vinna väldigt mycket tid i livet, och det är något jag verkligen känner för att göra.

Jag har precis tagit med ett jättejättejätte varmt bad, tror jag börjar få in de där med hur lång tid det tar att fylla upp ett badkar. För varje gång sätter jag på badet, och går sedan iväg och göra något annat. Och När jag kommer tillbaka är det helt fullt, fast de har ännu inte hunnit rinna ut något!

Ska snart iväg till farfar och farmor och äta, jag är hungrig så det ska bli jätte gott (som vanligt där iof). Senare ikväll, närmare bestämt 21.00 väntar en wallander film, som jag sett framemot riktigt länge nu. Och så kommer min Victor hit <3


Kommentarer
Postat av: frida

jag saknar dig lovisa !!

2008-11-23 @ 21:00:54
URL: http://friidajacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: