19-10-2008

För mer än 3 år sedan såg jag en vacker pojke skymta
i korridoren. Inte långt därefter lärde jag känna denna
underbara människa. Just idag, fast för tre år sedan,
 den 19 oktober 2005 blev jag en av de lyckligaste tjej-
erna. Det var nämligen då vi två blev ett, du och jag äl-
skling.

Vecka efter vecka har jag levt detta lyckliga liv tillsam-
mans med dig och genom den tiden har du lärt mig
otroligt mycket. Du har hjälpt mig på vägen att bli den
jag är idag. Utan dig kanske jag inte skulle vara den
Lovisa jag är idag? Jag kanske inte alltid har varit den
bästa, men det finns inte någon som är perfekt, och
det är kanske tur det. Men för varje dag som går så
blir min kärlek bara starkare och starkare för dig.

Efter tre år tillsammans med dig har jag lärt mig att
förstå innebörden av kärlek. Du har visat mig vad äkta
kärlek nnebär. Vi har lyft oss upp från "jag tycker du ser
bra ut" och " jag tycker om dig" till "jag älskar dig". Inne-
hållet av de tre orden betyder mycket. Och när jag säger
det till dig menar jag det verkligen. <3333


jag älskar dig victor claudius

Jag ska sätta mig och plugga ett tag nu, och sedan skjutsar mamma ner
mig till fotokursen som jag ska på i eftermiddag. Efter det ska jag se på
Victors match conJoel och sedan ska jag hem till älskling. Hoppas ni får
en trevlig dag,  <3


Kommentarer
Postat av: julia

vad fint skrivet:) 3år,grattis :) <3

2008-10-19 @ 16:00:05
Postat av: sandra

så gulligt skrivet! grattis till er :)

2008-10-19 @ 19:48:30
URL: http://sandrastoolt.blogg.se/
Postat av: frida

grattis grattis grattis<3

2008-10-19 @ 19:48:53
URL: http://friidajacobsson.blogg.se/
Postat av: natalie.

jättefint skrivet (: grattis till tre år!

2008-10-25 @ 22:09:59
URL: http://mjooho.blogg.se/natalies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: