bert karlsson



matlagningsakuten

ae nu är det fan dags för Bert Karlsson att pallra sig till Katedralskolan och
undersöka våran mat. För herregud vad äckligt det är! För er som inte går på
skolan kan jag ju berätta att idag fick vi exempel; kebabpytt, vad fan är det?
Pyttipanna med kebab? Igår fick vi panerad fisk med tzatsiki och potatis.
Ännu en gång vad är det? och en gång det värsta enligt mig, en röd gryta med
nån fisk eller så, med stora hela ägg i? Snälla Bert fixa något. Du kan ju de där,
för matlagningsakuten sköter du ju bra, någon som sett det? Jag gillar Bert iaf!

Idrott på raketcentra idag till klockan 4, kul med tennis, badminton och squars!
Inte ofta man får göra sånt på idrottslektionerna inte. Bra Bennne! har inte hunnit
göra så mycket efter att jag kom hem vid 5-tiden. Tagit ett skönt bad och ätit glass.
Nu ska jag ännu en gång ta tag i mitt plugg (som de känns som jag tjatat tillräckligt
mycket om här, men det är ju trots allt min blogg) som väntar, spanska prov imorgon
igen. Skriva uppsats om något ämne vi inte fått veta än, men det ska nog gå bra. För
övrigt gick mitt spanska prov igår rätt så bra tror jag! bättre än väntat :) och det är alltid
lika skönt att känna så, dock kan jag inte veta något förens jag fått tillbaka det! wiie.

det finns en ängel på vår jord, en väldigt vacker en, jag tycker verkligen om dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: