better together


There's no combination of words

I could write to describe you,


Det är lördag, klockan är tre, och jag sitter fortfarande här i mjukiskläder.
Har precis ätit lite mat och nu blev det att hugga in direkt på godispåsen.

Victor kom hit igår kväll, kollade på idol och övade på att diskutera, vilket
vi kommit fram till att jag inte alls är bra på, klarar inte av det utan att bli arg.
Känner mig aningen dampig. Iafall så blev det en mysig natt, love you <3

Senare hoppas jag på att träffa amanda, men först måste jag ta tag i lite
plugg, bäst att jag gör det nu faktist. Vill även passa på att säga krya på
till lilla Lina som ligger hemma och sjukar sig med halsfluss eller något
i den stilen. Varken prata eller ses kan hon, så ja, KRYA PÅ DIG så vi kan ses!


Kommentarer
Postat av: lina

Tack sötnos :) Jätte fina bilder också! <3

2008-10-04 @ 17:01:13
URL: http://linajosefinberg.blogg.se/
Postat av: frida

nee, eller hon va ju inte lika bra som alla andra! men tycker verkligen alla är värda att vinna. <333

2008-10-04 @ 18:59:22
URL: http://friidajacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: