efterlängtade fredag

Äntligen fredag! åh herregud vad skönt det känns att vara hemma och slippa tänka på något att planera inför morgondagen. Ser ut att bli en lung helg för min del, vilket känns väldigt välbehövligt. Har nämligen gått och blivit sjuk, ännu en gång. Ska jag aldrig kunna börja träna eller? Jag som är så pepp på det. Lär även bli en hel del läsande för min del i helgen, måste läsa ut den där svenska boken, och nu har jag även fått en engelska bok, vilket krävs en väldig koncentration för mig om jag ska förstå! Men den verkar rätt bra. tror nog inte ni vill höra vad den handlar om iof ;p.

Vart en seg fredag idag också med 2 och 1/5 timmas håltimma, Karro och jag gick och köpte klementiner istället för godis :D & det är nästan så att det är godare också! Va även inne på skoaffären D.n.a och helt plötsligt såg jag ett råtta springa in från dörren. Fast iof var det en mus. Blev ett jävla liv därinne, men kun var det =). Sedan träffade jag min kära pappa och gick en sväng på stan och inhandlade lite nödvändigheter!

Ha en super helg, jag lär uppdatera =)


Kommentarer
Postat av: jockeBäst

Ett råtta...:)

2008-10-04 @ 13:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: