...

"Hey there Delilah"

äntligen fått träffa min Amanda idag, var ett bra tag sen vi hann umgås sist.
Vi käkade på stan med anna och gamsäter efter skolan och åkte sedan hem
och tog det lungt och pratade lite bara. du är underbar, tack för du finns i mitt liv.

har precis suttit med pappa och försökt förstå skillnaden på ekonomins alla intäkter,
inkomster, inbetalningar, kostnader, utgifter och utbetalningar bl.a. det går sakta och
även rätt ostadigt frammåt. Men det ska kunnas tills tisdagsprovet iafall.

Fryser ihjäl, gjort ända sen jag kom hem så ska ta mig ett varmt bad nu tänkte jag
och sedan kolla på film med Jacob, sen är det sovtajm för min del! möjligt att det
blir att sova till mina nya favorit låtar, någon björn nilsson som sjunger, riktigt bra
är det iafall! =) avslutar detta inlägg med en bild på mandisen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: