fredag, IDOL

Har precis ätit lite mat och ska alldeles strax cykla iväg till Amanda. Ska bli så himla kul att träffa henne, och de andra tjejerna vilket ingen av oss haft tid med på ett tag nu. Dels på grund av skolan, och de har även haft lite nollning och sådär. Men ikväll, äntligen är det vi! Vi ska självklart se Idol klockan 20.00 och precis som förra veckan har jag längtat till tusen! Vi ska även vara nyttiga och äta frukt ;) dock har jag redan köpt mitt godis idag så, inklusive chips. men vadå, det är gott. Här satsar vi på att gå upp i vikt istället för ner, tycker jag är bättre och även roligare :D. På håltimman idag åt jag lunch med pappa och vi tog även en runda på stan, mysigt! och så hittade jag en jätte skön väst :). Vet att många inte tycker om att läsa om vad som händer på dagarna och så, men jag tror att min blogg blivit en sådan. Imorgon får det nog bli en religions dag och på söndag är det en speciell dag, vi firar tre år <3. Dessutom ska jag på fotokurs då, angående min kamera :D. som förövrigt har fått ligga orörd hela veckan :(:(:(

Nu ska jag inte sega längre, Amanda ska bli förvånad över att jag är så snabb! iih, så nu sätter jag på ipoden och tramar iväg i rask takt. (ni som känner mig vet att jag inte kan cykla snabbt). Ha en trevlig kväll, och rösta på Lars! =D


Kommentarer
Postat av: Anna

tack så jätte mycket lovisa, det värmde! & Jo den låten har jag hört och den är faktiskt riktigt bra ;) bra att någon mer tycker om lars. han ska vinna! Ha det bra snygging!

2008-10-17 @ 19:35:16
URL: http://annahadarzon.blogg.se/
Postat av: Philip(storebror:)

älskar dig! <3 mwwah big kiss

2008-10-17 @ 22:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: