fredagkväll



Min bästa vän kom hit vid 7 tiden och då hade jag köpt hem thai-mat till oss
som uppladdning inför vår mys kväll! Snabbt där inpå kom även Gamsäter
och gjorde oss sällskap. Klockan blev 8 och det var äntligen dags för Idol, 
som verkligen var efterlängtat sen hela veckan tillbaka, och som vanligt
gjorde Lars bra ifrån sig. Helt fantastisk är han, gör sitt egna av allt, gillar de. 

Nu sitter jag här tillsammans med Lina och Lina och kollar på fredag hela
veckan, de gör för tillfället lite narr av björn gustavsson. Lite roligt faktist.

Föresten mamma ringde idag och berättade att hon skulle vara på tv på
östnytt ikväll och att hon hade varit jätte nervös innan, men såklart missade
jag det. Så måste försöka hitta det på internet. Förlåt mamma, om du nu
läser det här. I love you <3

Får se om jag åker till Victor ikväll eller om han kommer hit, något av det
blir det i alla fall. Alltid lika mys. <3

Jag skriver imorgon, ska återgå till mitt sociala jag med mina fina tjejer
 hoppas på en fortsatt trevlig kväll för er alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: