Lo habitual

"Det kallas tvivel, de där som stör,

ja de kallas för klump i magen

och ett konstigt humör"


usch tusan, här sitter jag med till största del alla mina böcker vid sidan om mig.
Har så svårt att komma igång bara, sen brukar det gå galant. Har haft en kortis
dag i skolan, började med sex & samlevnad i två timmar, några från "kärleks-
akuten" som var och pratade med oss. Det va vettigt, fick köra lite lekar & sådär.
Slutade redan vid 12 idag, och på lunchen fick jag även träffa min älskade Lina.

Karro ringde nyss och sa att hon skulle ta bussen till mig nu, så hon kommer väl
när som helst skulle jag tro. Vet inte vad vi ska göra, men trevligt blir det säkert =)
Simone skulle kanske också titta förbi en stund, återstår att se. Jag får skriva mer
sen, hoppas ni får en super trevlig kväll och imorgon väntar en studie-dag <3.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: