save my soul




my guardian angel, really really miss you

saknaden är som vanligt stor, men idag är den oerhört stark..
återstår bara några veckor tills jag får se dig igen! men den
tiden lär gå snabbt, med allt som jag har att göra. Skolan rullar
på i hög hastighet och det som återstår av dagen efter skolan får
för det mest ägnas åt plugg. Bara att kämpa, det blir lungt snart!

sitter förövrigt här och äter klementin efter klementin samtidigt
som jag försöker läsa min engelska bok, och tro mig den är
faktist bra. Monica har åkt iväg och jobbat, och pappa är i sthlm
så jacob och jag får klara oss själva ikväll, vilket jag tror går galant.
Han lär väl somna snart, pluggar till sina två prov han har imorgon
och varje gång han pluggar och jag kommer in till honom har han
somnat, hih. Inget idol på tv idag, suck.


Kommentarer
Postat av: Philip(storebror:)

söt du är älskar dig det vet du:D ppuss o kram hoppas du måpr bra



2008-10-06 @ 19:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: