söndag



♥ Ikväll blir det mys med dessa underbara flickor
i mantorp med middag och tjejsnack! Vi har inte
hunnit umgås bara vi på ett tag nu, så jag tycker
det ska bli jätte kul. Ni är guldvärda tjejer ! ♥

För övrigt är klockan nu omställd och det betyder
att jag vaknade redan vid 8 imorse. Haft en mys
morgon och nu ska jag städa lite faktist. Sen tar
jag nog en tripp till Farfar och Farmor som jag
saknar väldigt mycket.

Sanna och jag har pratat om att ta någon dag
att ägna åt foto på något sevärt ställe! Vore guld
att ha någon att fota lite med. Hoppas på det! :)

Kommentarer
Postat av: frida

headern vart jätte bra (Y)

2008-10-26 @ 13:41:15
URL: http://friidajacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: