time of your life

Pappa och jag har precis varit och inhandlat lite godis, gott. Jag valde faktist att stanna hemma ikväll istället är trött, trots att jag knappt inte gått utanför dörren efter att jag kom hem från Victor imorse. Känns som söndag, väldigt mycket. Men jag gillar att va hemma så inga problem med det :). Ska gå upp och umgås lite med min kära Pappa och Monica nu, sen tror jag faktist att jag lägger mig och myser framför en film.. FÖresten så blev issas hår bra, hann dock inte ta nån bild, men det lär komma inom snar framtid för den som vill se. Kanske skriver ett godnatt inlägg sen, om jag inte somnar brukar ha ganska lätt för det när det gäller film och tv tyvärr <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: