transporterad

Känns som att ordet tranportera sig passar bra in på mig idag, faktiskt även hunnit med olika slags transporter, tåg, bil, buss och gång. Wej. Det är i princip de enda jag gjort just den här måndagen, första dagen på lovet. Förrutom en paus hos Victor i några timmar. Men så kan det vara ibland, och det är just anleningen till att jag inte orkar ta mig till Karro inne i stan ikväll! Förlåt. Tror det kommer bli en hemma kväll för min del tillsammans med Jacob och mamma, möjligtvis ta en promenad till Vickan och lämna och hämta lite saker. Nu vill mamma att jag ska diskutera hennes olika jobb alternativ med henne, hon har svårt att bestämma sig, så jag får väl försöka hjälpa till (om jag på något sätt kan). På torsdag kommer min saknade bror, och jag kan inte göra något annat än att längta till max, du är efterlängtad här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: