utelåst

Att bli utelåst börjar nu för tiden bli en dålig vana för mig, känns som de händer var och varannan
dag. Och en av de gångerna var idag. Satte mig på baksidan och försökte plugga lite, trots dom
100 bussarna som åkte förbi på mindre än fem minuters mellan rum. Fick i alla fall tag på farfar
och farmor som skulle komma och öppna åt mig, fast då ångrade jag mig och ville åka med hem
till dom ett tag istället. Skulle jag slippa vara ensam + att få träffa dom saknade människorna som
jag inte hunnit träffa på två veckor. så det va trevligt! Pappa hämtade mig efter några timmar och
nu har jag paus i mitt religions pluggande. Gick in till Jacobs rum en snabbis för att skriva det här.
och han ligger och sover för ovanlighetens skull menar jag, det händer ju inte varje dag eller så!
men ska låta han sova vidare nu och återgå till köket (där jag konstigt nog pluggar bäst). I mitt rum
hittar jag konstant massa andra saker jag vill göra än att plugga så där kan jag inte sitta, någon
som känner igen sig på den punkten?

bara för att det inte ska vara så dystert inlägg, så tar jag en bild. Enda vettiga jag hittade på denna
dator i vilket fall! Dock lite gamal.


Kommentarer
Postat av: sandra

det är bara bra med mig, med dig söt? :)

2008-10-21 @ 19:51:01
URL: http://sandrastoolt.blogg.se/
Postat av: sandra

håller med!

2008-10-21 @ 22:02:02
URL: http://sandrastoolt.blogg.se/
Postat av: JUlia

hopppas alla prov går/gått bra :)? SAKNAR DIG! <33

2008-10-22 @ 23:58:38
URL: http://juliarosberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: