lördag



Är så jävla trött på vissa människor som ägnar sina liv åt att prata strunt om
andra istället för att bara sköta sitt eget. De verkar som om vissa människor
drivs av viljan att behärska, förtrycka, förstöra och hata andra människor och
deras liv. Jag vill inte ha vänner som snackar skit, jag vill inte ha falska vänner.
Det finns inget vettigt med det, det finns inget som blir bättre, det är bara att
inse att man inte gör det. Detförstör för andra som tycker om sina egna liv.

Idag gick jag upp vid 9 tiden, tog det lungt och satte igång med plugget redan
på morgonen så jag skulle få det lite lungt sen. Victor kom hit ett tag förrut,
ska träffas mer imorgon då vi har varit tillsammans i tre år <3 Tror jag ska ta
en liten promenad för mig själv en stund nu och sedan blir det sängen..


   Bilderna är från igår när vi var hemma hos min kära vän Amanda <3

Kommentarer
Postat av: amanda

jättefina bilder lovisa :) , och efter imorgon kommer du kunna ta ännu finare :D

2008-10-18 @ 22:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: