16:47

Det blev en sväng på stan med min pappi, och precis innan vi skulle
åka hem stötte vi på Linnea och Julia. Så jag bestämde mig för att
stanna kvar en stund till och även hinna se Hanna, Erica, Moa och
Alex som skulle uppträda för att samla in pengar till cancerföreningen!
Jätte duktiga tjejer de där! Julia hittade en mycket fin jacka, och efter
många om och men så blev det även en brun! Hann även träffa min
marina på stan <3

Nu har precis varit och handlat en sväng med pappa igen och nu ska
jag sätta på en film, börjar känna mig lite trött. Vaknade vid 9 imorse.

Synd att detta inlägg också behöver se ut som en uppsats, men bloggen
 vill inte låta mig lägga in några bilder av någon konstig anledning.

Kommentarer
Postat av: Karolina

och mig :P

2008-10-25 @ 20:39:00
URL: http://karooolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: