måndag

Fotokursen igår gav mig mycket lärdom och inspiration. Mamma följde med mig in,
för jag visste att jag inte skulle hitta (som vanligt) krångligaste vägen in på frimis.
Jag trodde vi skulle vara ca 5-6 stycken, men icke sa nicke, närmare 20-30 var det
i alla fall, varav de flesta va gubbar om jag gissade rätt. I alla fall, handbollsmatchen
 vann dom med 1 mål efter en jämn match. Tack för sällskapet Joel!. Kvällen spen-
derades sedan hemma hos Victor, med tårta och grejer för Albin (lillebror) fyller 3
imorgon! wie. jag älskar dig.

Somnade så fort jag kom hem efter skolan, och likaså Jacob som skulle väckt mig!
När jag vaknade sov fortfarande mitt huvud i några timmar och jag hade ingen mot-
ivation alls till plugget. Men de va bara att göra de, vet inte om något kom in, men
efter 3 timmars läsande känner jag i alla fall mig duktig. Ingen tvekan på det inte!


Bild från öland, sommar 2007 med Lina. Vore inte helt fel med lite värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: