middag hos karro

Har just kommit hem från den blivande 17 åringen Karolina (inte förens på lördag dock). Hon bjöd på middag och hela köret. Jätte god efterrätt, chokladmouse med smak av kaffe, trots att jag verkligen inte gillar kaffe var detta super gott! till det var det även hallon som gjorde susen! Fick träffa många trevliga och glada tjejer, jätte kul tycker jag. Tack för kvällen Karolina, även om vi lämnade dig tidigt på grund av min mammas trötthet <3

Sanna och jag bestämde oss precis nyss för att ta och fota lite tillsammans imogon förmiddag. Jag ska åka ut till henne i malmslätt redan vid halv 12, när säkerligen alla andra ligger och sover. Men det ska bli kul, så får jag lära mig lite nya saker och det är ju inte helt fel! Hoppas på många bra bilder, och nu innan jag lägger mig ska jag nog läsa på lite i mina böcker om foto, så jag i alla fall kan något. Klockan är endast kvart över tio och jag känner mig redan super trött, så varför inte lägga mig och sova så jag är jätte pigg imorgon? För övrigt så saknar jag min victor väldigt mycket känner jag!




Kommentarer
Postat av: Karolina

Älskling :) Det var hur kul som helst att du kunde komma, även om kvällen blev tidig, faktiskt för andra också :P Så var det ju inte röjj vi var ute efter jsut ikv. Älskar dej! <3 och tack för presenten

2008-10-28 @ 22:32:06
URL: http://karooolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: