släktträff ikväll





Här sitter jag med två istappar till händer och en stor godispåse vid min sida, som min lillebror just kom uppspringandes med. Gullig är han. Mitt hår är fortfarande inte torrt, men som det ser ut just nu så är det
aningen mindre orange i alla fall. Hoppas bara de är likadant när det torkar. Börjar förövrigt få lite panik över att det redan är fredag idag och inte alls många dagar av lovet återstår just nu, och jag har inte gjort något som har med skolan att göra (förrutom några sidor i min engelska bok) menmen ingen panik. Jag ska verkligen passa på att njuta och ha roligt
de sista dagarna. Förövrigt är det 80års fest ikväll för min del, jag tycker alltid det är roligt att träffa släkten. Dock ska inte Jacob med, men däremot lär jag få träffa min saknade Linnea, och min kusin! wie. Det ser vi fram emot, va ett jäkla tag sen sist!. Nu ska jag krypa ner i sängen och sätta på en film och försöka bli av med kylan innan jag ska göra mig klar tills farfar hämtar mig här halv 6.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: