linköpings första snö

Kom alldeles nyss in från mitt välkomnande av Linköpings första snö! Känns bara väldigt lustigt och aningen tidigt med snö just nu, det är trots allt fortfarande bara oktober. Visst kan det vara mysigt och så, men nej, inte blandat med regn! Jag gillar vintern och sådär, men verkligen inte blask! Dessutom har vi en massa månader framöver som vi kan leka med snön. Min dag har för övrigt varit lugn och skön. När Amanda och jag vaknade upp imorse gick vi ut med lilla Svante (hennes hund) på en promenad. När vi kom in från kylan gjorde vi varma mackor och satte oss med Matilda och kollade på nån knasig film. Sedan åkte jag hem en snabbis och lika fort iväg igen till Victor och umgicks ett tag innan hans träning, tog mitt dagliga bad och råkade även somna till. men du är guld. Ikväll blir det nog inte så mycket för min del, känner inte lusten att gå utanför dörren i de här vädret. Dessutom kommer i alla fall Philip hem vid 11 och då vet jag vem som kommer få världens bamse kram! wiie. Nu hade jag tänkt sätta mig och kolla igenom Sannas och mina bilder vi tog igår, vilket jag inte hunnit göra än. Och sedan tänkte jag även ladda upp några här. Kommer om ett litet tag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: