tänka sig!

Min dag har inte bestått av så mycket mer än vad dom kommer att göra sista dagarna innan lovet nu. Inget vidare, men sånt som måste göras bara. Antar att alla har mycket nu innan lovet precis? Det är spanska som gäller idag, prov imorgon. Pero, ale! no te preocupes para hacer el test. No acuerdas de despúes la vaccacion. Hay no riesgo para ig mañana verás. Calmarme gracias!  just precis, lugna ner mig. Skolan, vi behöver luft också! Räknar ner varje dag till lovet, det är väldigt väldigt väldigt uppskattat, säkert av väldigt väldigt väldigt många skulle jag kunna tänka mig. Känns som att det skulle ge mig mer att vara hemma varje dag och plugga på egen hand och gå till skolan när det är prov, i alla fall nu innan lovet. Får se hur det blir med den saken. Skulle gå så mycket bättre bara.

Nu ska jag ta mig ett varmt och skönt bad som vanligt! Sen ska jag lägga mig tidigt så min kommande dag blir bättre än som varit idag. Lessen att de blev så kort och tråkigt inlägg idag, men har inte mycket mer än så att skriva just nu faktist. Min dyrbara plugg tid rinner ut i sanden, och försvinner ;)

estoy enamorado de tú <3 mi haces alegre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: