bio

Upptäckte precis att min mobil som av någon konstig anledning inte har gått att sätta på sen den en dag fick några små regndroppar på sig, nu fungerar! Det går att sätta på och ringa till den och sådär, men det går fortfarande inte att skriva sms, när man ska göra mellan rum händer något annat etc. så de va väl inte till nytta i alla fall, får väl gå med min (mini)mobil jag har nu :D.

Efter teorilektionen med Benne idag åkte jag hem och tog ett varmt och skönt bad (som vanligt), vilket hon även sa va en bra sak att göra för att försöka undvika stressen. Sedan va jag duktigt och plockade undan i mitt rum, som alltid lyckas bli lika stökigt varje morgon. Även hunnit åka iväg och handla med min älskade pappa.

Strax kommer Simone hit, och senare ikväll ska vi på "high school musical 3" med dom andra tjejerna och ha det lite mysigt. Jag hoppas på att jag förstår filmen, trots att jag bara sett ettan på dubbad svenska och inte sett en endaste snutt av tvåan. Men det bli nog kul + att jag får träffa mina saknade tjejer. Hoppas inte filmen är allt för barnslig, vilket jag tyckte ettan var, men kanske va de just för att den var på disneychannel och dessutom dubbad.

Imorgon är sista dagen innan lovet, och jag har inget alls att plugga tills imorgon. Känslan att komma hem och ta dagen som kommer, inte ha en endaste sak man måste se till att göra är så jävla underbar ! JAg menar det verkligen, låter helt sjukt, men är så himla trött på skolan just nu bara. Mina lärare verkar ha svårt att just sprida ut sina saker. och stackars Kerstin som ska läsa 900 sidor som klassen i princip skrev tillsammans på hennes orginella prov!. men nu är det snart lov, och det har varit ljusglimten i plugget varje dag.

Nu ska jag se till att hitta något i min garderob som jag ska "göra om" till ett annat plagg på mitt iv val imorgon, sedan väntar god mat! :)

victor claudius <3 lovisa brandt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: