girl put you records on



what a beautiful girls!

Blev inte som väntat igår, vi bestämde oss för att åka till Irma och ta det lungt
några tjejor med godmat och kladdkaka som hon hade varit duktig och bakat.
Fick lära mig att det var gott att värma kladdkakan i mikron några sekunder
innan man skulle äta den, för då smakade den nybakat. Se så lite man vet ni...
jag var nog den enda som inte visste det, men ni som inte provat, gör det!! =)

Blev en tidig hemkomst för min del, marinas vän från Norrköping, samra?,
skulle hem till Norrköping på kvällen rätt skapligt så jag åkte med dom eftersom
vi skulle utåt ekholmen alla tre. Trots att vi sammanlagt satt 2 timmar på buss
igår, så var det värt för att träffa dessa tjejer! Fick även lära mig teckenspråk,
Vilket egentlgien är riktigt fränt tycker jag. Så nu kan jag även det !

Känner mig faktist duktig idag också, läst ut min svenska bok (äntligen!!) och
skrivit min uppsats till IV- valet klart. Känns riktigt skönt. Dock har jag mer att
ta tag i, men har gott om tid idag. Och veckan vi har framför oss ser ut att bli
lugn för en gångs skull :-)


Kommentarer
Postat av: karolina

tack för att du alltid finns där gumman :)

2008-10-05 @ 20:45:01
URL: http://karooolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: