studiedag



You and me together, through the days and nights
 
Imorse vaknade jag brevid min älskling, hans alarm på mobilen ringde
klockan halv 7 och först 5 minuter senare kom jag på att vi var lediga!
Sånt man alltid önskar ska hända när man ska upp på vardagarna, att
man råkat gå upp en timma förtidigt så man kan gå och lägga sig igen.
Det brukar i alla fall vara en dröm för mig vissa dagar, trots att jag vanli-
gtvis är morgonpigg. Dock kanske inte klockan 7..

Har blivit en riktig pluggdag för mig idag, har fått en hel del gjort, vilket
känns väldigt skönt! Just nu väntar jag bara på att pappa kan ska komma
hem och förklara lite ekonomi för mig. Någon gång i eftermiddag ska jag
ta en promenad med Mia, som jag inte umgåts med på´, ja fy tusan närm-
are ett år. ja, jag vet helt sjukt. Men vi kom på att vi bor så pass nära nu
(nästan grannar) så varför inte passa på att ses lite oftare? ska bli kul iaf.

Imorgon återgår vi till spanskan efter nästan 2 veckors uppehåll, och det
blir läxförhör på direkten. Och denna gång krävs att jag gör bra ifrån mig,
för det har jag verkligen inte gjort dom andra gångerna, och nästa vecka
är det prov, jippie! Sedan har vi bara sex & samlevnad ett tag, och iv. så
det blir ingen hård dag faktiskt, skönt skönt! men nu ska jag ta och läsa
några sidor i "dear nobody", riktigt bra. Puss <3

baby, you´re wonderful!


Kommentarer
Postat av: Philip(storebror:)

sjuuukt fin bild...! vilka härliga färger! krams

2008-10-09 @ 18:07:17
Postat av: julia

OJAG SAKNAR LOLLOVISA! <3333

2008-10-09 @ 23:00:30
URL: http://juliarosberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

va är det för kamera ni har andvänt? :)

2008-10-22 @ 18:45:54
Postat av: Lovisa

till anonym: Det är en systemkamera, Nikon D60. :)

2008-10-22 @ 22:53:59
URL: http://lovisabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: