artikel

sitter och letar för fullt efter en bra artikel på engelska som jag ska berätta om imorgon på lektionen, känner att jag är ute lite för sent med det. men det är inte mycket att göra åt just nu, min prioritering bör kanske bli lite bättre bara.
Gick hem lite tidigare från skolan idag, hade världens huvudvärk, vilket jag tycker att jag har haft väldigt mycket på senare tiden. uschan, men iafall, möte min lilla broder när jag gick av bussen så fick lite sällskap hem av han och hans vänner. Somnade så fort jag la mig i sängen och sov i 3 timmar frammåt. Huvudvärken släppte inte trots det så va tvungen och ta en tablett, vilket jag vill undvika egentligen. Sedan var det bara och sätta igång pluggandet inför svenska provet på onsdag, usch vad tråkigt om forntiden och muntlig/skriftlig littteratur och allt tillbehör, känns lite som historia istället för svenska.

Nu ni ska jag hitta en bra artikel och lära mig den. Sen är det sovtajm! natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: