födelsedag

Har håltimma, eller den är snart över men sitter just nu hos Karolina med Emma också. Vi har ätit jätte god kladdkaka som dom hade gjort till mig för jag fyllde år :D mycket gulliga tjejer! Mötte även en tjej som delade ut helium ballonger, och kunde inte bara låta bli och fråga om  jag kunde få en, det hade vi skapligt kul åt här uppe sen!
Nu har vi bara en lektion kvar av dagen.. dock är den på folkunga, IV, inget vidare tycker jag. men men, Ikväll kommer släkten vid 7 och senare ska jag nog till Lina & sova där :).

Blev väckt imorse av att familjen kom sjungandes, dock hade jag faktist vaknat innan, dock utan den sköna "födelsedagskänslan" inom mig, och den har inte kommit på hela dagen. kanske inte är så kul att fylla år längre? 17 är ju inte direkt något speciellt för den delen heller, men nästa år är man nog skapligt glad :D.

Skriver någonting senare, tack för alla fina grattis sms kära vänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: